All need is love!!

All need is love!!

wtorek, 19 listopada 2013

Liebster Blog Award 2

Kolejna nominacja od Nikoletty   jak mi miło. :***
Kliknij aby przejść do jej bloga



A teraz na szybko...
Blogi, które nominuję.Tylko 5 bo nie chce mi się szukać.


Pytania od Nikoletty:
1.Jak masz na imię?
Odp.Alicja :)))

2. Ile masz lat?
Odp.12

3.Ulubiona postać z Violetty?
Odp.Leon, Federico ,Marco. <3

4.Ulubiona serialowa para?
Odp.Leonetta, Femiła, Marcesca... *.*

5.Czy lubisz Ruggero Pasquarelli? (serialowy Federico)
Odp.Czy ja lubię JA GO KOCHAM!!!

6.Czytasz mojego bloga?
Odp.Jakim ja bym była człowiekiem jak bym nie czytała...no jakim            Tłumaczenie: Czytam, każdy rozdziałek kochana!^^

7.Twoje marzenie?
Odp.Pisałam ostatnio.

8.Ile czasu prowadzisz bloga?
Odp.Chyba od 21 października.

9.Plany na przyszłość? 
Odp.Nie mam żadnych planów.
 
10.Co najbardziej cenisz u swoich przyjaciół?
Odp.Hmmm na pewno szczerość,lojalność nie że by było tak powiesz przyjaciółce coś dla ciebie ważnego, a ona to wszystkim rozpowie.I no nie wiem nigdy się nad tym nie zastanawiałam...

11.Co inni o Tobie mówią?
Odp.Hehe zapytaj Nadii ale ona Ci o mnie nie powie za dobrze, bo my jesteśmy takie wariatki że wyzywamy się od byle czego. 



Pytania ode mnie:
1.Jak masz na imię?
2.Ile masz lat?
3.Co skłoniło Cię do pisania bloga/ów?
4.Lubisz 1D?
5.Czytasz mojego bloga?
6.Leon czy Diego?
7.Z czego czerpiesz inspirację?
8.Jakie jest twoje największe marzenie?
9.Ulubiona para z Violetty?
10.1 czy 2 sezon?
11.Co lubisz robić w wolnym czasie?


Dziś przyszedł mi pamiętnik, który zamówiłam.
Kocham was wiecie 10012 wyświetleń. Aaaa. Oszalałam 
Rozdział kiedy??? Hmm gdzieś w tygodniu to pa koffani  . Macie zdjęcie na pożegnanie.

Melka :*





1 komentarz:

  1. Aaaaaa Vailet lubi mój blog , jaram się ♥.♥ :) Ja Twój po prostu kochaaaam ! :D
    Nie mogę się doczekać rozdziału! A właśnie... Zapraszam do siebie na IV rozdział, V jutro !
    buziaczki kochana ! :* <33

    OdpowiedzUsuń